VIP PRO AT

Moduł awaryjny z autotestem VIP PRO AT

Moduł awaryjny z autotestem VIP PRO AT

Zastosowanie

Moduł awaryjny VIP PRO AT umożliwia zastosowanie oprawy jako podtrzymującej oświetlenie awaryjne. W zależności od akumulatora podtrzymanie awaryjne może być 1-godz. lub 3-godz.  AUTOTEST oznacza automatyczno-autonomiczne testowanie stanu technicznego opraw lub modułów awaryjnych, a więc nie potrzeba żadnych dodatkowych urządzeń, ani czynności serwisanta, żeby wykonać wymagane przez normę PN-EN 50172 testowanie.
System AUTOTESTU w modułach oświetlenia awaryjnego VIP PRO AT  umożliwia utrzymanie ich pełnej sprawności technicznej, poprzez systematyczną kontrolę funkcjonalną i pomiar czasu świecenia w trybie pracy awaryjnej. Zastosowany we współpracy z określonym typem opraw całościowo może być również certyfikowany CNBOP.

Budowa

Materiał obudowy: poliwęglan

Akumulator: Ni-Cd (niklowo-kadmowy)

Charakterystyka techniczna

  • Parametry zasilania: ~230V ±10% / 50-60 Hz ± 2%
  • Nominalna moc (P) pobierana z sieci:< 5W
  • Typ obsługiwanych źródeł światła: 4 PIN:TC-SEL; TC-DEL; TC-TEL; TC-F;  T8, T5
  • Moc źródeł światła: 4W — 80W
  • Częstotliwość pracy przetwornicy: 20÷35 kHz
  • Strumień świetlny: 6÷42%
  • Napięcie obwodu otwartego: 1450V
  • Stopień szczelności: IP20
  • Klasa izolacji: II
  • Przejście w stan pracy awaryjnej: 0,2÷0,8 sec
  • Wartość prądu rozładowania akumulatora: 0,5÷1,5A
  • Czas ładowania/doładowywania akumulatora: 24h (pierwsze ładowanie 48h)
  • Akumulatory ładowane są prądem ciagłym
  • Zakres temperatury pracy: ta =10°÷ 50°C
  • Maksymalna długość przewodów: 1,5m; pin nr 8,12
  • Normy: PN-EN 61347-2-7, PN-EN 61347-1 PN-EN 55015, PN-EN 61547

Rodzaje wykonania

VIP PRO AT - Rodzaje wykonania

Rodzaje wykonania

 

Wymiary

VIP PRO AT - Wymiary

Wymiary