Moduł awaryjny z autotestem VIP PRO AT
Zastosowanie
Moduł awaryjny VIP PRO AT umożliwia zastosowanie oprawy jako podtrzymującej oświetlenie awaryjne. W zależności od akumulatora podtrzymanie awaryjne może być 1-godz. lub 3-godz. AUTOTEST oznacza automatyczno-autonomiczne testowanie stanu technicznego opraw lub modułów awaryjnych, a więc nie potrzeba żadnych dodatkowych urządzeń, ani czynności serwisanta, żeby wykonać wymagane przez normę PN-EN 50172 testowanie.
System AUTOTESTU w modułach oświetlenia awaryjnego VIP PRO AT umożliwia utrzymanie ich pełnej sprawności technicznej, poprzez systematyczną kontrolę funkcjonalną i pomiar czasu świecenia w trybie pracy awaryjnej. Zastosowany we współpracy z określonym typem opraw całościowo może być również certyfikowany CNBOP.
Budowa
Materiał obudowy: poliwęglan
Akumulator: Ni-Cd (niklowo-kadmowy)
Charakterystyka techniczna
- Parametry zasilania: ~230V ±10% / 50-60 Hz ± 2%
- Nominalna moc (P) pobierana z sieci:< 5W
- Typ obsługiwanych źródeł światła: 4 PIN:TC-SEL; TC-DEL; TC-TEL; TC-F; T8, T5
- Moc źródeł światła: 4W — 80W
- Częstotliwość pracy przetwornicy: 20÷35 kHz
- Strumień świetlny: 6÷42%
- Napięcie obwodu otwartego: 1450V
- Stopień szczelności: IP20
- Klasa izolacji: II
- Przejście w stan pracy awaryjnej: 0,2÷0,8 sec
- Wartość prądu rozładowania akumulatora: 0,5÷1,5A
- Czas ładowania/doładowywania akumulatora: 24h (pierwsze ładowanie 48h)
- Akumulatory ładowane są prądem ciagłym
- Zakres temperatury pracy: ta =10°÷ 50°C
- Maksymalna długość przewodów: 1,5m; pin nr 8,12
- Normy: PN-EN 61347-2-7, PN-EN 61347-1 PN-EN 55015, PN-EN 61547
Rodzaje wykonania
Wymiary